Costa Rica - Reisverslagen van Inge Vleer - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslagen van Inge Vleer - WaarBenJij.nu

Costa Rica

In januari vertrek ik voor dik twee maanden naar Midden-Amerika. Daar ga ik Costa Rica verkennen. Een maand vermaak ik me met een cursus Spaans in de hoofdstad San Jose en even later in het kustplaatsje Samara. Daarna vertrek ik voor een maand vrijwilligerswerk de jungle in, destiny unknown... En vervolgens plak ik er nog een weekje vakantie aan vast. Hopelijk heb ik genoeg tijd om dit prachtige land en zijn natuurschoon te ontdekken.

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2014

Alweer voorbij...

04 Maart 2014

Laatste week...

20 Februari 2014

Back in Samara

06 Februari 2014

First impressions El Silencio

03 Februari 2014

Crazy day
Inge

Actief sinds 14 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10999

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 10 Maart 2014

Costa Rica

Landen bezocht: